piątek, 21 października 2016

"Szklany miecz", Victoria Aveyard

Jestem zachwycona tą książką. Mimo, że taka literatura młodzieżowa można powiedzieć jest już dla mnie naiwna i niestety powoli wyrastam z niej, to dalej potrafi mnie tak wciągnąć, że nie potrafię się od niej oderwać. Początek troszkę nudnawy, ale dalej już z górki. Mój aspekt postrzegania się zmienił w tej częsci, w porównaniu do pierwszej części - " Czerwona królowa". Pozwoliłam sobie na naiwność i wykorzystanie mojego młodego wieku, na wciągnięcie się w tę historię Mare z każdą stroną coraz bardziej.  Tylko jestem szczerze powiedziawszy zaskoczona i zniesmaczona zakończeniem książki. Smycz? Naprawdę? Wygląda na to, że to jakiś fetysz autorki... Ale polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Trzy razy ty" Federico Moccia

Kontynuacja bestsellerowej powieści "Trzy metry nad niebem". Co stało się z tym skłóconym z całym światem chłopakiem, z zabijaką...