niedziela, 5 lutego 2017

"Szpieg" Paulo Coelho

Nie każdy przepada za tym brazylijskim pisarzem, jednak ja należę do tych, co pozytywnie odbierają jego literaturę. W każdej książce Coelha znajdowałam jakieś przesłanie, bo poruszał w nich głębsze tematy. To go wyróżniało i dlatego chętnie sięgałam po jego powieści. Historia o Macie Hari? Ciekawa, krótka i całkiem przyjemna. Taka była historia napisana właśnie przez Paula. Bardzo mnie zaskoczył, bo tak szybo się skończyła, że nie miałam nawet kiedy  bardziej się zainteresować i przeżywać los bohaterki. Według mnie autor zmarnował tu szansę na napisanie wielkiego dzieła. Jestem szczerze zawiedziona. Czuję wielki niedosyt, gdyż życie Maty Hari zostało przedstawione pobieżnie, a ja ( jak i pewnie wielu innych odbiorców) chciałabym poznać je bardziej. No ale może Paulo Coelho chciał nas zostawić z takim niedosytem, abyśmy bardziej się wgłębili w życiorys kobiety- szpiega.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

"Trzy razy ty" Federico Moccia

Kontynuacja bestsellerowej powieści "Trzy metry nad niebem". Co stało się z tym skłóconym z całym światem chłopakiem, z zabijaką...